تعویض مفصل لگن

زندگی بعد از تعویض مفصل لگن در صورتی که مراقبت های قبل و بعد از عمل را به درستی دنبال کنید کاملا خوشایند خواهد بود .  جراحی تعویض مفصل لگن  یا  همان آرتروپلاستی مفصل ران ، یکی دیگر از عمل های  جراحی  ارتوپدی است که در آن جراح مفصل ران را برمی‌دارد و مفصل مصنوعی را  جایگزین آن می‌کند. این مفصل عملکرد  ران  و زوایای حرکتی پا را کاملا  طبیعی و مانند مفصل سابق  ادامه  میدهد و به خوبی مدیریت میکند . زمانی که با مصرف قرص و داروها ،   ورزش های متعدد و….. سایر روش های درمانی موفق به بهبود مفصل لگن  نشدید احتمال دارد پزشک ارتوپد به شما تعویض مفصل لگن را پیشنهاد دهد . ازین جهت بایستی مراحل معاینه و تشکیل پرونده جراحی دنبال شود . برای کسب اطلاعات بیشتر از سوالات قبل و بعد عمل و هزینه جراحی تعویض مفصل ران یا همان مفصل لگن و دریافت نوبت از دکتر پیمان کاظمی متخصص ارتوپد با شماره های درج شده تماس بگیرید .

چه کسانی باید تعویض مفصل لگن را جدی بگیرند  ؟

عزیزانی که درگیر مشکلاتی از جمله آرتروز و آرتریت روماتوئید هستند  و از ناحیه لگن دچار این فرسودگی شده اند با تشخیص پزشک ارتوپد باید در نهایت به فکر جراحی  و تعویض مفصل لگن باشند .
استئونکروز، زمانی اتفاق می‌افتد که بخش‌هایی از استخوان به دلیل کاهش خون می‌میرد.
همچنین در صورت شکستگی (شکستگی) لگن بر اثر آسیب، مانند افتادن یا بیماری استخوان، ممکن است به جراحی تعویض مفصل ران نیاز داشته باشید. در هر صورت طی عکسبرداریهای متعدد  و شرایط جسمانی فرد اگر نیاز به تعویض مفصل لگن دارید بدانید با تکنولوژی روز پزشکی زندگی بعد از تعویض مفصل لگن در صورتی که به مراقبت های قبل و بعد از عمل با حساسیت تمام مدیریت کنید کاملا خوشایند  خواهد بود .

مزایای تعویض مفصل لگن

  • بهبود عملکرد مفصل ران موجب تعادل بیشتر فرد و سبک زندگی بهت خواهد شد
  • افزایش تحرک   و سرعت عمل فرد میتواند نوید بخش این باشد که در امور روزانه موفق تر خواهد بود .